SÖNDAG

Så här såg jag ut igår! Jag tycker egentligen inte att jag passar i blusliknande saker, men denna från Zara är ju så fin att jag bara måste. Älskar den.
 
Min söndag har bestått av gudstjänst och efter det möte om vår Estlandresa. Några i min ungdomsgrupp, inklusive mig, åker till Estland i fyra dagar på höstlovet. Vi ska besöka barnhem, leka med barnen där, besöka utsatta familjer och dela ut matpaket, bland annat. Det ska bli så himla roligt verkligen, och framför allt lärorikt! En rejäl tankeställare att se hur andra människor i världen har det. Det blir även första gången jag flyger, spääännande! Haha, ska bli kul faktiskt. Ska äta snart och sedan kommer kanske Oscar och kollar solsidan med mig, hehe. Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0