SUNDAY- PLUGGDAY

Denna söndagen kommer verkligen bestå av plugg. Jag har naturprov på onsdag och det är ett utav de jobbigaste ämnena tycker jag. Så fruktansvärt onödigt verkligen. Har aldrig tyckt att jag behövt kunna speciellt mycket om det, jag känner inte direkt att jag kommer behöva det i min framtid. Och när ett ämne inte är intressant blir det ju ännu svårare, så jag förstår inte så mycket alltså.. Men men, det måste ju göras ändå. Så naturplugg blir det och lite samhällsplugg och kanske matte också. Just do it, liksom. Har suttit en stund nu med Emelie och kommit en bit i alla fall, så det känns skönt. Äter godaste Ahlgrens bilar och emellanåt blir det lite girltalk, så det är rätt chill ändå. Ibland kan jag tycka det är mysigt med pluggdagar...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0