CHRISTMAS

Justin Bieber – Drummer Boy
Justin Bieber – Someday At Christmas
Justin Bieber – All I Want For Christmas Is You (SuperFestive!)
Justin Bieber – Santa Claus Is Coming To Town
Justin Bieber – Mistletoe
Justin Bieber – Silent Night
 
Fick någon galen julkänsla häromdagen. Så nu har jag börjat längta till julen, haha. Har börjat lyssna på Justins julskiva och känner bara åååhh. Julen är ju utan tvekan den mysigaste tiden på året. Alla är så glada, säger god jul till varandra, det är pyntat över allt, julmusik spelas i affärer, julmarknader, julklappar, snö, lucia, julbak, tända ljus, familjen.. You name it! Men det får ändå inte gå för fort. Det vet jag nämligen att det typ kommer att göra, tiden går ju så fort nu för tiden! Jag har inte ens vant mig vid att sommaren är slut och nu är det i mitten av oktober. Vad hände liksom... Tycker i alla fall julen är så mysig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0