PLUGG

Idag insåg jag hur mycket jag faktiskt har att göra i skolan just nu. Något jag verkligen inte ens haft tanken på är att jag har filosofiprov nästa vecka, och jag har inte ens börjat läsa det vi ska ha.. Haha, är det panik eller? + Massa annat på det. Så idag måste jag verkligen börja kolla på det i alla fall, vill ju faktiskt satsa på skolan nu, visa att jag kan!
 
Men innan jag börjar med det blir det räkor, rostbiff och lite sånt gott till middag. Grattis mamma och pappa på eran 30-åriga bröllopsdag♥♥ Fattar inte hur ni kunnat hålla ihop så länge, haha.. Love you
 


Kommentarer
Jag :)))))))

Vad duktig du är bästisfestis :)

2013-09-24 @ 20:04:15
JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

bara att få det gjort helt enkelt!

2013-09-24 @ 22:02:21
URL: http://josefinsdream.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0