MINA ÖNSKERESOR

London- Åh, vad jag vill åka till London just nu! En weekend där hade passat mig perfekt just nu. Har aldrig varit där men just i London känns det som att det finns så mycket att se och göra. Typ Big Ben, Madame Tussauds, London Eye.. Såna måsten att se första gången man är där. Och sen all shopping så klart, Victoria's secret, Hollister, Forever 21.. Vill dit!
 
 
Maldiverna eller någon annan paradisö- Det är ju bara att kolla på bilderna här ovan så fattar ju vem som helst. Sån lyx att åka till ett sådant ställe. Dröm!!
 
 USA- Vill till så många ställen i USA! Bland annat New York, Los Angeles och Miami. Till något utav dessa ställen ska jag åka till någon gång i mitt liv, så är det bara haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0