MINA FAVORITMISTS FRÅN VS

När en kompis till mig hade varit i New York köpte han med sig sju(!!) bodymists till mig, och en hade jag redan innan. Jag har faktiskt sålt några stycken eftersom att jag aldrig kan göra slut på åtta bodymists helt själv. Tänkte i alla fall lista mina favoriter! 

 

1- På första plats kommer lätt Love Rush. Älskar söta dofter och denna är precis som jag vill ha den. Inte för stark, men söt, somrig och tjejig. Alla mina kompisar tycker också att den luktar gott, säger dom i alla fall haha.

2- Pure Seduction har jag endast i bodylotion, men den luktar verkligen jätte gott! Kan tänka mig att misten luktar likadant. Rätt stark men inte för stark, väldigt fräsch och somrig.

3- Sun Blissed är min mammas favorit haha. Jag tycker också den luktar väldigt gott! Det är väldigt svårt att förklara doft tycker jag, annat än att säga att den luktar gott, men det säger ju inte så mycket kanske, haha. Tycker den är fräsch och go i alla fall! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0