MIN STÖRSTA DRÖM...

... Är att kunna sjunga. Kan väl sjunga hyfsat, men absolut inte "brabra". Kan nästan få panik när jag tänker på att "varför är det inte jag som kan sjunga bra", haha. Jag vill stå på fullsatta arenor och höra folk sjunga med till min låt. Hoppa, dansa, gråta och skrika med händerna upp i luften till mig. Det är något utav det häftigaste man kan uppleva. Tänk att ha den rösten att folk "wowar" när de hör en sjunga. Att folk ryser till min röst. Tänk vilken känsla! Eller om man är ute på turné. Alla folk i publiken, alla bakom scenen. Alla som är där är där för DIG. Dom är där för att du är där. Sjukt! Vet att jag hade uppskattat det så himla mycket. Syyynd bara att jag inte kommer få uppleva det, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0