KOPPS OCH NUTELLAHÄNG

 
Hade planerat in en pluggdag idag men så knackar två filurer på min dörr och ville komma in och vem kan säga nej till det liksom? Så vi har legat i min säng, snackat, kollat på kopps och ätit nutella med sked hela kvällen. Perfamåndag! Det som inte är lika roligt är att jag behöver plugga tyska nu. Usch usch usch, är alldeles för trött för det. Men vi har ett stort glos"prov" imorgon typ och man vill ju inte vara sämst, hehe. Ska sova vid tio i alla fall för jag är så himla trött. PUSS 


Kommentarer
Anonym

😘Du kunde sagt nej om du velat😘

2013-09-30 @ 22:30:52
Malin

Vilka är dem på bilden? :)

Svar: Mina kompisar Oscar och Emelie! :)
Josefin

2013-10-01 @ 12:22:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0