GODMORGON - TISDAG

Vaknade för första gången på länge av att det var helt mörkt i rummet. Solen brukar titta in genom fönstret men idag är det bara grått och regnar. Det var så längesen det regnade, eller är det bara jag?
 
Har blivit så snabb på morgonen helt plötsligt att jag nästan alltid får en halvtimma över innan jag ska till bussen. Drog mig ändå i sängen och hann tvätta håret, vad hände där liksom, brukar ha bråttom på morgonen. Dock väldigt skönt att kunna ta det lugnt och ha tid med att sitta och kolla tv eller lite på någon serie, så tror inte jag ska börja sova längre. Har endast lång media lektion idag och efter det elevtid, helt ok! Älskar mina måndagar och tisdagar. Bästa dagarna att ha det lite chill på också. Ska ta något att äta nu, sen sticka till bussen. Hoppas ni får en bra dag! Puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0