FÖRVIRRAD

De senaste dagarna har jag mått konstigt. Jag är väl mig själv kanske men på en helt annan nivå. Är trött på allt, tycker allt är jobbigt, tänker för mycket(!!), äter inte som jag ska, mår illa, blir arg så lätt... Jag orkar inte plugga, jag orkar inte göra frukost till mig, jag orkar inte äta, här om dagen när jag skulle läsa en bok för att varva ner så slutade jag efter en sida, för att jag inte orkade läsa. Jag är ju inte sån! Så jobbigt när man inte vet varför man mår som man mår också. Är det skolan? Kompisar?
 
Det jobbigaste är nog tankarna. Jag är tyvärr väldigt bra på att klanka ner och hitta fel på mig själv. "Varför är inte jag som henne? Varför gör jag så här? Varför ser jag ut så?" Det är tankarna som kan få mig att må illa också. Jag känner att jag behöver anstränga mig när jag pratar med folk, för att inte låta helt tråkig och efter. Brukar inte vara så. Så himla svårt att förklara men jag är inte mig själv på samma sätt. 
 
Hoppas i alla fall att jag kommer ur detta snart för det är inte roligt alltså. Speciellt inte när jag har så himla mycket i skolan nu också, som jag behöver prestera bra i. Så får jag typ ångest för att jag inte bloggar också, förlorar de läsare som jag äntligen har fått. Men hoppas att de flesta stannar kvar i alla fall! Tror jag kommer in i bloggflytet igen snart också. Hoppas det! Nu blev detta värsta deppinlägget, men lite ska man väl få skriva av sig också.
 
En glad Josefin, som jag brukar vara!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0