"TJING TJING"

Skulle ju inte säga någonting mer om filosofiprovet så ska inte göra det, men måste bara säga hahaha, så kan man ju gissa hur det gick.
 
Egentligen slutar jag fyra idag eftersom jag har sen halvklass, men hoppade in i den tidiga halvklassen idag så jag slutade klockan två. Väldigt skönt faktiskt! Nu ska jag bara ta det lugnt till ett avsnitt vampire diaries, och äta banan med jordnötssmör, löv it. Senare vet jag inte vad som händer men jag vet att jag behöver plugga lite i alla fall. Har ingen fritid längre överhuvudtaget känns det som.. Men tror det är så här i några veckor nu och sen blir det chill igen. Det brukar gå i perioder det där med att ha mycket i skolan.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0