KANELBULLENS DAG

Förut i skolan gick jag, Johanna och Louise och köpte kanelbulle eftersom det är kanelbullens dag idag! Måste ju firas, hehe. Jag var dock inte alls sugen då, men blev så glad när jag kom hem och såg en hoptryckt bulle i min väska som jag glömt av. Mums! Sitter och äter den nu och kollar lite bloggar.
 
Vi simmade idag på idrotten, sista lektionen. Gick faktiskt riktigt bra, och det var roligt! Trodde faktiskt inte det, brukar typ vara nervös när vi har simning, men inte idag och jag hade ingen anledning till att vara det heller. Ikväll är det cafékväll på ungdomsgruppen som gäller. Innan det ska vi ha lite räkmys och så här hemma. Go fredag!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0