WALKING DEAD

Kunde inte ladda upp bilder förut och då ville jag inte blogga, därav min frånvaro. Idag har varit en väldigt väldigt bra dag i alla fall! Bättre väder kunde det inte bli, runt 23-25 grader måste det ha varit och klarblå himmel hela dagen! Var vid Bohus fästning och körde fältstafetten, eller snarare kollade på de i min klass som var med. Var faktiskt rätt roligt, men är sjukt besviken att vi inte vann bästa utklädnad, tycker vår klass var den som gick in för det bäst, faktiskt. Haha tönt att jag bryr mig ens. 
 
Är så nöjd med hur jag lyckades sminka mig faktiskt, såg riktigt läskig ut ibland om jag får säga det själv, hehe. Snodde några bilder från fejjan. Man blir verkligen inte snygg på bild som zombie kände jag.. Jaja whatever. Nu ska jag ut i kvällsolen och åka moppe med Emelie. Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0