TRÖÖTTT

Hej bloggisen! Åh, jag är så trött va. Jag tänkte först åka och träna om en timme typ, men jag är så trött att jag inte kan göra annat än att sitta i soffan, haha helt seriöst. Något jag inte kan förstå är folk i min ålder som går ut och är med kompisar direkt efter skolan. Alltså när jag slutar fyra så är jag SVINtrött, hungrig, kissnödig och vill bara hem och kasta mig i soffan. Kan inte förstå hur man kan orka träffa kompisar direkt efter, haha. Eller är det bara jag?
 
Har lite plugg idag också så det passade att hoppa över gymmet. Och ikväll börjar halv åtta hos mig!!!! Allvarligt, bästa som finns! Och sen Familjen Annorlunda, och sen Dicte. Älskar tvmåndagar. Ska sätta på ett avsnitt gossip girl nu, pussen.
 
En dagens på det. Mitt hår ser typ orange(t?) ut.. :(:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0