JUSTIN IS MY KING

Min lilla Justin samling. Inte så stor men har lite andra grejer också som ett linne och hans första bok. Skulle vilja ha fler grejer men den största anledningen till varför jag inte har det är för att alla grejer är för 10 åringar typ, haha. Finns det någonting med Justin på så ska det även vara massa rosa stjärnor och glitter, man ba jaa <3333 Hans nya parfym blir dock min snart, hans första tycker jag inte luktar jätte gott och då känns det lite onödigt att köpa "bara för att det är Justins".
 
Det viktigaste i min lilla samling är ju biljetten. Att jag ska få se min finaste live. NÄSTA månad. Kan fortfarande inte förstå det och undrar om jag någonsin kommer att göra det. Tiden får inte gå för fort nu, för rätt som det är så är det över, längtan och att ha sett honom. Man vet ju faktiskt inte när det blir nästa gång. Det jag vet är att jag ska se honom igen. BELIEVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0