FULL RULLE

Usch, har så otroligt ont i axeln, eller är det ens axeln?? Har sjukt ont iallafall, vad jag än gör, till och med när jag sitter still så gör det ont. Och så har jag ont i halsen och känner mig småsnuvig. Haha lipa dååå, men det är faktiskt jobbigt..
 
Iallafall, så har jag ju varit på Ullared idag! Hittade lite smått och gott, tar nog lite kort och visar imorgon tror jag. Vi var inte där så jätte länge, för vid halv fyra skulle jag vara i Göteborg för att kolla hockey, Frölunda-Luleå. Frölunda förlorade ju tyvärr så nu är det slut för i år, ändå sorgligt typ, haha. Kom hem vid typ åtta, så jag har haft fullt upp! Släckte ni ljusen på "Earth Hour" förresten? Det är bara jag och mamma hemma ikväll så vi tände massvis med ljus, åt kladdkaka och kollade på något program på TV, det var den enda elektroniksak vi hade på. Mysigt var det! Tycker ändå man kan ta en timme till att göra det, det är ju inte jätte jobbigt liksom. Men jag tror inte det är så många som gör det va? Inte på vår lilla gård iallafall. :) Nu ska jag och mamma sätta på någon bra rulle, puss.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0