DAMP

Hajjj på er. Idag har jag tänkt att bara vara hemma, hade egentligen velat göra något men gött att vara hemma ibland också, har ändå lite smågrejer att göra här. Något som är gött är att vi inte har något att plugga på (tror jag inte, hoppas jag inte??). 
 
Hahah, alltså förut när jag skulle göra frulle, h e r r e g u d. Jag skulle göra en go smoothie så jag tog fram ett paket ur frysen med massa olika frukter i och hällde tillsammans med yogurt ner i en sån bägare eller vad det heter och börjar mixa med en sån mixerstav. Så hör jag att det låter som att jag mixar något sjukt hårt som inte går sönder men jag tänkte bara att det måste vara bären som är så hårt frysta så jag fortsatte och "hackade" samtidigt och till slut lät det inte lika mycket längre. Så när jag var klar tar jag upp mixerstaven och ser att hela plastgrejen som sitter runt knivarna saknas, och då har jag mixat sönder den, hahaha orkar inte. Sen gick brandlarmet när jag stekte pannkakor också, som vanligt. Men frukosten blev go till slut, haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0