BIKINIS

Börjar bli gött sugen på att beställa hem årets första bikini. Vet att jag inte direkt kommer bada och sola på ett tag men man blir så sugen och dessutom är jag alltid ute i sista minuten och så slutar det med att jag får ta med gamla bikinisar på semestern, och någon ny vill jag ju ha. Har typ en nu som jag kan använda. På bilden nedan ser man ju rätt snabbt vilken typ av bikini jag vill ha, så fina! Inga band men inte heller "rak" över bröstet så det blir fula bikinistreck. Och den gula, hur snygg när man är brun?! Blir nog att beställa snart faktiskt.
 
 


Kommentarer
Angelica

Hej! Vad fin blogg, och du har väl inte missat min "Veckans blogg" tävling få chansen att synas för mina 1000 unika läsare per dag.
Inlägget hittar du här: http://aangelicas.myshowroom.se/2013/03/03/veckans-blogg/#comment
& kommer även fler tävlingar snart, som bl.a vinn en valfri body mist från Victoria Secrets. Kika gärna in! Kram

2013-03-05 @ 22:01:08
URL: http://aangelicas.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0