6 SNABBA

 
Jag har väldigt lätt att bli avundsjuk och har svårt att glädjas åt andra. Något jag tycker är väldigt synd och vill bli bättre på!
 
Mina största komplex är mina bröst och mitt ansikte osminkat.
 
Jag bryr mig väldigt mycket om vad andra tycker om mig. Är det någon som kanske inte gillar mig så tar jag åt mig väldigt mycket istället för att bara skita i det.
 
Jag är en riktig familjeperson. Älskar att vara med min familj.
 
Jag har väldigt lätt att förlåta människor. Kan inte komma ihåg att jag haft något stort bråk med någon utav mina kompisar, varken när jag var liten eller nu för tiden. Klart jag småbråkat, men ibland när folk har varit riktigt taskiga mot mig så förlåter jag för lätt. Jag har alltid varit den som får ge efter och det har gjort att vissa kanske utnyttjat mig lite.
 
Jag är sockerberoende. Kan. Inte. Få. Nog. Finns det någon hjälp man kan få, alltså på riktigt? Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0