SANNINGAR

 
→ Det bästa som finns enligt mig är att vara med hela min familj.
 
→ Är inte jätte förtjust i pizza eller donken. En pizza äter jag max två bitar på, är väldigt hungrig och sugen om jag äter tre. Har aldrig ätit en hel pizza och jag kommer ihåg att jag var jätte stolt en gång när jag ätit nästan en hel barnpizza, haha. Men jag skulle lätt klara mig utan skräpmat. Värre är det med godis...
 
→ På tal om godis, geisha är min absoluta favvo!! Älskar det, och om någon kompis eller familjemedlem vill göra mig glad köper dom geisha, haha hänt flera gånger. Alla vet att det är mina älsklingar. Tröttnar aldrig.
 
→ Jag vill resa till USA. New york, LA... Åhåhå
 
→ Jag är 99,9 % säker på att jag någon dag kommer att träffa Justin Bieber. Eller nä det är jag inte alls haha, men jag vill verkligen och försöker att tänka att det absolut inte är omöjligt.
 
 


Kommentarer
Larsson

Hahah tänkte ba nej , the typical finger hahha vänster på bilden å sen ba oj, de av stigen :o haha

2013-07-15 @ 17:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0