JOSEFIN

Jag älskar att kolla hockey, helst på Frölunda i Scandinavium då. Hoppas att det blir mycket av det i höst!
 
Mina fötter och händer är typ alltid kalla. Mamma brukar få panik när hon får mina fötter på sig ibland för att de tydligen är så kalla, haha.
 
Jag är så himla sugen på höstkläder nu. Tycker det är så snyggt med alla höstoutfits. Måste in till stan snart och köpa nytt inför hösten!
 
Jag tänker väldigt mycket på vad andra tycker om mig. Vill kunna skita i allt och bara köra men har jätte svårt för det i många situationer.
 
 
 
 
 


Kommentarer
emma

vad fina bilder du tar och vilken söt blogg du har tjejen!! :) keep it up!

Svar: Åh tack fina du, vad glad jag blir!! :) PUSS
Josefin

2013-09-01 @ 12:05:02
URL: http://annyolivia.blogg.se
Sofia - Lever drömmen i LA

härlig bild!

Svar: Tack sötnos!!
Josefin

2013-09-01 @ 12:09:01
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0