RIHANNA

Jag var ju på Rihannas konsert i sommar och efter det har jag bara börjat gilla henne mer och mer. Hon är så jäkla grym!! Har hört från flera att hon inte är bra live, men JÄVLAR vad bra hon var! Vill bara uppleva det igen. Nu när jag lyssnar på hennes låtar, speciellt de nya, så får jag den känslan jag hade på konserten. Ser allt framför mig, hur hon dansade och rörde sig osv. Och "No love allowed" påminner om hela Stockholmsresan, jag och Linnéa lyssnade på den jätte mycket, haha.
 
Tänkte bjuda på några godingar från hennes senaste skiva! Vet att jag inte gillade dom så mycket i början, men nu älskar jag dom! Kan vara för att man sett det live också, blir ju en helt annan feeling.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0