LÅNG DAG

Våra onsdagar känns så himla långa, och då har jag inte ens alla lektioner. Nästa vecka börjar jag med tyska som är den sista lektionen på onsdagar. Vet verkligen inte hur jag ska klara av det. Hade varit jobbigt med vilken lektion som helst men när det är tyska fördubblas jobbigheten med 100. Värsta som finns!
 
Ska bara ta det lugnt här hemma idag, orkar ingenting annat. Dels för att jag inte mår så bra men jag förstår inte hur folk kan göra massa saker efter skolan. Även om jag är frisk så orkar jag verkligen inte göra någonting efter skolan typ. Får ju ångest när jag ser att folk åker in till stan och så. Haha, hur orkar man..? Jag är helt slut efter en skoldag. Så skönt nu också för plugget har inte riktigt kommit igång än, så jag har inga läxor att göra. Det kan vara det bästa när man kommer hem och inser det. Puss!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0