läger

Herregud vad jag har skrattat i skolan idag alltså. Det har blivit något konstigt med min telefon, eller egentligen var det pappas, att pappa har fått alla mina meddelanden med mina kompisar. Kan inte förklara mer detaljerat men vi har skrattat åt det i alla fall, haha.
 
Om typ en halvtimma blir jag upphämtad, ska åka på läger! Det är församlingsläger i Dalsland, och vi ska ha fadderskola där samtidigt. Jag är fadderledare så då ska jag med. Ska bli kul faktiskt! Kommer tillbaka på söndag och har bara fixat ett tidsinställt till varje dag. Ska se om jag hinner fixa något mer nu, men det löser sig annars. Hoppas ni får en skön helg, puzzzz
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0