IOS7

Först vill jag bara säga att jag gillar verkligen att få kommentarer av er! Tycker ändå jag får hyfsat många jämfört med förut. Man kan ju inte förneka att det blir mycket roligare att blogga när man får respons på det man gör. Bland annat var det en tjej som hade kommenterat att jag skulle göra flera såna "i like" grejer. Kul! Är det något ni vill läsa, eller se mer av, kommentera det! Hade varit roligt, och framförallt lättare för mig.
 
I alla fall, nu har jag blivit en i gänget! Uppdaterade till ios7 förut och majgad vad nöjd jag är. Älskar det! Förstår inte varför alla hatar det, tycker det är så snyggt. Nu saknas bara iphone 5S så är mitt liv fulländat.. Hehe. Ska nog önska mig den i julklapp faktiskt. Det är egentligen inget större fel på min nuvarande men den börjar bli väldigt seg och lagga. Jobbigt faktiskt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0