IGÅR

Vilken bra kväll/natt det har varit alltså! Igår kväll åkte vi in till Göteborg och körde gokart, sjukt kul! Jag hette JB hehe. Jag fick väl inte direkt världens bästa resultat men det var i alla fall roligt! Men idag märkte jag dock att jag var helt öm på min rygg och upptäckte två stora, svullna blåmärken som jag gissar kom från gokarten. Gör helt galet ont bara när jag rör mig haha!
 
Efter gokarten åkte vi till församlingshemmet, åt hamburgare och bara hängde. Sen på natten, 01-04 så hade våran ungdomsgrupp bön då. Det innebär ju inte att man sitter i någon ställning och mediterar i tre timmar utan vi sjunger och massa. Jätte mysigt och framförallt bra. Så i natt har jag väl sovit i ca 2 timmar men yolo!! Haha. Tur att jag bara har en lektion imorgon som börjar halv tre. Så gött! Puss
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0