I LIKE

Kindben- Åh, vad snyggt det är! Tyvärr har jag inga kindben överhuvudtaget, haha.. Tycker det "ramar in" ett ansikte så himla fint.
Lockigt hår- Tycker det är så himla fint med lockigt hår! Önskar att jag hade lite lockigt självfall men jag har spikrakt naturligt. Det vet jag att många är avundsjuka på, men själv vill man ju alltid ha det man inte har. Är det inte så?

Synliga nyckelben- Så fint verkligen! Vet inte riktigt vad jag ska säga om det mer, tycker bara att det är väldigt snyggt av någon anledning, haha.


Kommentarer
Lina

Nice =)

2013-09-19 @ 19:15:15
URL: http://linaohlsen.se
Emmy

Gör flera sådana här!

Svar: Absolut, det ska jag försöka göra!! Vad kul att du påpekar sånt, fortsätt med det! :)
Josefin

2013-09-19 @ 20:06:07
Anna

Håller med om allt! :) Vet inte vad det är med nyckelbenet men det ger lite mer karaktär på något sätt.

2013-09-20 @ 16:14:33
URL: http://www.accessoeramera.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0