HEJ

Blev ingen Andreas Wijk idag tyvärr, men det gjorde inte jätte mycket. Han kommer ju faktiskt från den stad jag bor i, så det händer att man ser honom ändå, haha. Men han skulle sjunga och prata mode, hade varit lite kul att se faktiskt, men jaja.
 
Kom precis hem, har varit en lång dag idag. Massa lektioner från 8.00-16.00 och sedan tandläkaren direkt efter, men nu är jag äntligen hemma! Stannade i Stenungsund där tandläkaren är och fikade med mamma också. Vi brukar göra det efteråt, mys ♥ Hos tandläkaren fick jag se bilder på före tandställningen och efter, och jag säger bara wow vad det är coolt hur tänderna kan flytta sig och att tandläkarna vet precis hur de ska "bygga om". Kul att se tydliga för- och efterbilder faktiskt. Vill visa, men kanske är lite äckligt, haha? Är i alla fall  så glad för mina nya och fina tänder!
 
 
 
 


Kommentarer
natalie

Gud vad fin blogg du har tjejen :*

Svar: Tack fina du, du också!! :)
Josefin

2013-09-18 @ 23:57:50
URL: http://nataliealexandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0