FILMTIPS- OLYMPUS HAS FALLEN

Igår kväll tittade jag, mamma och pappa på denna filmen, Olympus has fallen. Den var verkligen jätte bra, stort tips! Gerard Butler och Morgan Freeman är två utav mina favoritskådespelare så att dom var med gjorde ju filmen ännu bättre, haha.
 
"Vita Huset attackeras av en grupp terrorister som kidnappar presidenten. Presidentens före detta Secret Service-agent Mike Banning tar sig olovligt in i Vita Huset. Det nationella säkerhetsrådet inser att de tvingas att förlita sig på Bannings ingående kunskap om huset om de ska ha något hopp om att återta Vita huset, rädda presidenten och förhindra en ännu större katastrof som plötsligt hotar nationen."
 
Gillar ni spännande filmer med lite pangpang (haha) så tycker jag att ni ska se denna! Jag älskar såna filmer.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0