-

Kom hem för en liten stund sen efter en inte så jobbig skoldag, fast ändå var den det, haha.. Fick reda på att vår medialektion som är så rolig är förkortad eller något så vi får värsta hålet mellan den och elevtiden. Känns så onödigt att vara kvar i skolan och sedan gå på en elevtid där man inte gör någonting alls. Och jag vill verkligen ha lång medialektion, det är så roligt! Hur ofta klagar man på att en lektion är nerkortad liksom, haha? Åh.
 
Nej, nu ska jag ta reda på om det är något vi har att plugga till, känns som att jag missar så mycket på något sätt trots att jag är på varje lektion. Men det är så många som har grejer att plugga till och jag har ingenting, känns för bra för att vara sant liksom. Tänk om jag missar massa? Får ju panik, haha. Herregud vad jag babblar, PUSS
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0