STAN MED MAMMA

 Kom hem från stan för en timma sen typ. Skulle framför allt in för att pröva en jacka från Zara som jag ville önska mig (så snygg!!) som jag såg i stan i torsdags, men tror ni inte den är slut? På båda "zarorna" fanns det inte en enda storlek kvar. Blev faktiskt lite ledsen haha, den var verkligen perfekt och inte särskilt dyr heller. Sedan drog vi några snabbisar in på några affärer och käkade även på Condeco.
 
Jaja, annars då? Oscar dök upp hemma lite innan jag skulle åka så han följde med mig ut med Elsa och körde mig till bussen. Sjukt gött, orka gå liksom :p:P hehe. Nu måste jag sätta mig med filosofin, ni anar inte vilken panik jag har inför detta provet... Ber till Gud att det ska gå bra!!
 
Fick förresten en fråga vilka som var på bilden igår, när vi sitter och äter nutella, och det är Oscar, jag då, och Emelie!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0