IGÅR

Har börjat få lite ångest när jag inte bloggar. Innan brydde jag mig inte men nu vill jag ha min blogg uppdaterad, haha. Har verkligen inte hunnit bara..
 
Igår drog jag in till stan med Emelie rätt tidigt och var där ett tag. Vi kollade in en bloppis som ett par bloggare hade, så sjukt ovärt haha.. Det var jätte lång kö så när vi kom in så var det knappt någonting kvar. Fick köpt mig en kjol i alla fall! Och sen när vi gick lite i stan hittade jag "min" halsduk, nu är jag redo för hösten! Vi tog en snabb fika på Condeco och sen åkte vi hem till mig, köpte godis, lagade tacos och sen kom Oscar så hade vi filmkväll. Vi kollade på skräckfilm och sedan spenderade vi resten av kvällen på chatroulette, haha. Hade det roligt i alla fall!
 
'
Alltså denna bilden.. Emelie tog en smygbild på mig, men HUR står jag med mitt ena ben? Tror jag brukar stå så, haha måste sluta. Ser ju sjukt ut
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0