I LIKE

Halsdukar- Något jag bara måste införskaffa mig snarast är en halsduk. Det kanske inte låter så svårt att göra det men jag har ju mina små krav, haha. Har letat runt i stan nu några gånger men hittar ingen bra. Ofta köper jag om den ser snygg ut hängandes i affären men det är ju viktigt att den går att "få till" snyggt också. Men i alla fall så är halsdukar så himla mysigt nu i höst!
 
UGGS- Åh, vad jag är sugen på ett par uggs... Just nu är det gråa som jag går och drömmer om, både låga och mellanhöga, men mest praktiskt och användbart är nog mellanhöga. Min plånbok tillåter dock inte det tyvärr... Men hur mysigt ändå? Tyvärr blir de ju så fula när man utsätter dom för regn och så. Men hade jag haft pengar hade jag inte bangat! Gosigaste skorna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0