ZOMBIE

 
Glömde änna av att blogga kände jag, jobbigt va? Idag var sista dagen vi hade något plugg till, så att komma hem och kunna sätta på massa avsnitt av one tree hill utan att ha ångest för att man egentligen behöver plugga, är väldigt skönt.
 
Imorgon är det fältstafett på min skola. Alla klasser på skolan har ett lag som ska köra stafett helt enkelt, med massor olika grenar. Det roliga är att man ska klä ut sig till någonting, och min klass ska klä ut oss till zombies, eller mer korrekt, the walking dead-serien. Går man verkligen in för det så blir det ju grymt, och det verkar ändå som att alla är beredda att göra det, så det blir nog bra! Jag har fixat outfit och rivit sönder lite kläder, och förut så testade jag att sminka mig, blev ändå rätt bra. As taggad faktiskt haha, även om jag inte ska vara med och tävla. Nu ska jag käka, puss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0