SOMMAR

 
Jag och Emelie körde en drive in på donken och köpte glass. Hahaha i den första luckan där vi precis har betalat och ska åka vidare till nästa lucka för att hämta glassen så startar så klart in moppejäveln!! Och bilar står bakom och väntar på att få betala, och där står vi som små töntar, men till slut gick det! Så åkte vi till älven och satte oss och pratade massor, älskar sommarkvällar när man kan se solen åka ner bakom träden, sitta i bara tshirt.. Så härligt. Och förresten, det är inte jag som är ego som bara tar med massor med mig själv på, det är Emelie som alltid pepprar bilder, och mycket bilder är ju alltid roligt, eller? Så fick bli en del på mig nu, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0