WEDNESDAY

Todays.
 
Rätt besviken på det sista pll avsnittet faktiskt. Trodde man skulle få svar på rätt mycket, men nä! Ska inte spoila men aa.. Längtar iallafall till nästa säsong kommer, någon som vet när?
 
Slutade egentligen 14.20 men jag och Louise satt kvar i skolan för att kunna se avsnittet tillsammans och sen snacka om det, haha. Men nu är jag hemma! Ska sätta på ett gossip girl avsnitt (asså har jag ens något liv??) och begrava mig i filtar, för hur kallt är det inte?! Alltså jag dör. Höll på att blåsa iväg i morse, och kylan som kommer med vinden är helt obeskrivlig. Det gör liksom ont att vara ute typ. Och så snöar det.. Det räcker nu!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0