TRÅKIGT

Vill ha en fin design sååå mycket, har liksom grunddesignen som man får automatiskt på blogg.se, och den är ju snygg ♥♥♥ Naaaajj. Så är det någon liten gobit som vill göra en design till mig, väldigt enkel vill jag ha den. Hör av dig.
 
Det jag ville komma till är att jag inte tycker det är så roligt att blogga när bloggen ser för jävlig ut. Jag förstår liksom varför ingen vill stanna kvar och läsa om man klickar in, haha. Så små bilder, och aa allt är fult. Själv hade jag inte blivit jätte fäst vid en blogg som ser ut som min. Jag älskar ju att skriva och att ta bilder och allt sånt där och gör gärna massa andra roliga inlägg, men som sagt, har ingen lust att lägga ner så mycket tid när bloggen inte är fin. Snälla snälla, kan någon göra en design till mig? :)) Please
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0