SOMEDAY I WILL MEET YOU

VARNING FÖR TÖNTINLÄGG.

Drömde om att jag träffade Justin och typ hängde runt med honom. Allt var så himla verkligt, även nu i efterhand. Alltså jag verkar så himla töntig, men jag kan typ få världens klump i magen när jag vaknar och frågar mig själv om jag faktiskt någonsin kommer träffa honom på riktigt någon gång. Då svarar jag mig själv att, jaa det kommer jag. Vad stoppar mig liksom? Nästa gång ska jag ha en meet and greet, och jag skiter i vad allt kommer kosta. Kanske åker jag till något annat land och ser honom? Antagligen, för hur många gånger kommer han komma till Sverige, haha.

Är hur som helst väldigt glad för att jag får chans att se honom. 23 dagar kvar och det kommer bli en utav de bästa dagarna i mitt liv, no skojjing. Never say never!!



Kommentarer
Michelle Osein

Grym header du har! :D Kram!

2013-03-30 @ 13:11:11
URL: http://michelleosein.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0