NÅGRA HUNDRALAPPAR FATTIGARE

Äntligen hemma. Först var det tänkt att jag och mamma skulle in en snabbis till göteborg, men en snabbis vet jag väl inte om det blev. Att kolla i Kungälv sket vi i, så vi stack in till göteborg redan vid tolv. Där kollade vi runt i massa affärer, främst efter jeans, men köpte jag några jeans??? Nej, men en del annat! Brukar typ bli så. Så fikade vi på condecco och hade det allmänt mysigt. När vi kom tillbaka till Kungälv vid typ fem åkte vi en snabbis och hälsade på mormor, sen köpte vi med oss pizza hem och nu kan jag äntligen luta mig tillbaka i soffan och chilla sönder. 
 
Skärp/träningsshorts/trosor/basic tröja/LdB lotion som man fick på stan/ögonskuggspalett/tröja,tunika(??)/
och sminkborttagningsmedel som jag inte tog kort på, säg till om ni vill se <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0