DET ÄR KAOZ

Usch usch usch vilken fuldag jag har idag. Min "outfit" (låter så fult men vad säger man dåå) såg bara helt fel ut, mitt hår har sett för jävligt ut den senaste veckan, det är statiskt hela tiden, mascaran ville inte se bra ut. Ja, ni tjejer fattar ju hur jobbiga såna här dagar är! Haha typ allvarlig.
 
Hade utvecklingssamtal idag och fick veta vilken duktig liten flicka jag är, haha lolz XDXD Nej men det gick bra! Eftersom jag fortfarande har ont i axeln och det kom efter ett träningspass så vågar jag inte testa att träna riktigt än så jag blir hemma idag. Måste erkänna att det är lite skönt att ha en anledning till att inte behöva träna och inte ha ångest bara för att man inte orkar haha. Trots att jag oftast älskar att träna! Blir plugg och gossip girl, mmm vad gottigt. Puss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0