BAJS

Har ingen kraft till någonting. Har en del grejer som jag borde börja plugga på. Borde sticka iväg till gymmet för att träna, brukar få energi då. Borde äta någon riktig mat. Borde slita datorn ur knät på mig och göra någonting vettigt. Men jag orkar inte, jag orkar ingenting längre känns det som. All kraft tar jag ut i skolan, där brukar jag vara pigg och glad, och när jag kommer hem sätter jag mig i soffan och sjunker ihop, och all kraft bara dras ur mig. Vad är det med mig? Tror faktiskt jag behöver vår, behöver sol. För bara det här vädret gör ju att man blir deprimerad. Usch usch usch. Gillar inte denna Josefin alls.
 
Nu låter detta som att jag mår dåligt eller något, och det gör jag inte! Jag har det väldigt bra, fina vänner, bästa familjen, frisk. Men ibland har man sina svackor som kommer och går. :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0