LIVET LEKER

 
Alltså vänner vilken sjukt tur vi har med vädret ändå. Tänkte på det först igår hur fint vi faktiskt haft det i flera veckor nu. Blir lite stolt över vad Sverige kan åstadkomma ibland, haha! Sedan jag kom hem vid halv två har jag legat på altanen med en bok och hörlurar i öronen. Halle vad färg jag fick bara idag (tackar mamma och pappa för generna). Fick gå in och svalka mig för att det blev lite för varmt, men snart drar jag allt ut igen hehe! Får ju passa på.
 
Imorgon är det avslutning. Som jag har längtat! Men kan inte låta bli att erkänna att jag kommer sakna att träffa alla varje dag, även fast det inte är det främsta jag tänker på när jag hör sommarlov. Jag har gått klart ettan på gymnasiet... Det är helt galet och som jag känner det så känns det som att jag började i sjuan på högstadiet i förrgår. Nu är det två år tills JAG tar studenten. Overkligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0