IH

Alltså jag känner mig så dålig verkligen. Fortfarande sjukt ont i halsen, och sådär utmattad som man kan bli när man mår dåligt. Typiskt när jag är ledig! Fast bra att det inte behöver drabba skolan.
 
Åkte i alla fall till min käre vän Linnéa efter tandläkaren, så hängde vi lite (låg i varsin soffa och tog snaps på oss själva, och åt), det är så vi hänger! Hahaha. Så har vi även bokat tågbiljetter till vår Stockholmsresa som sker i Juli! Längtar!!! Det är med henne jag ska till Rihanna med, och så stannar vi några extra dagar i Stockholm. Kommer bli helt underbart, min första riktiga "resa" med bara en kompis. Nu ska jag äta choklad och dricka äckligt té i hopp om att bli bättre. Puss.
 
Gammal bild på mig och Linnéa, haha vad annorlunda jag såg ut... Så liten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0