Have to tell you something!

Tjuue gott folk, Emelie Larsson heter jag, gått i samma klass med Jossan i 3 år och hon är min närmaste vän, min bästa vän. 
Poänget med detta korta blogginlägg är att jag vill förklara för er hur underbar jossan är.
 
Hon är så himla fin, min lilla ängel. Tycker så mycket om henne!
Josefin finns där för mig när jag har det svårt, hon kan komma till mig när hon har det svårt. 
Jag är så glad att just JAG lilla Emelie har denna underbara vän som jossan. Hon är verkligen en sådan person som tänker på andra, men ändå tänker på sig själv. En sådan söt tjej som josefin och så underbar tjej är jag mycket tacksam över att ha 
 
När jag är med Josefin känner jag att jag verkligen kan vara mig själv. jag känner att det är okej att vara lite crazy lite random, det är okej att vara jag. Med Josefin känner jag mig trygg. Jag är så himla tacksam för att ha just DIG Josefin som bästa vän Älskar dig bestisfestis pusspuss
 
Jag suger på att göra blogginlägg då jag inte är en bloggare like josefin, you are going to be a  famous blogger  biatch 
 
Kort blogginlägg yaouwh byye <3
 


Kommentarer
Johanna

så fint. ni är så fina båda två. ÅHHH VAD JAG SAKNAR ER SKRUTTISAR <3

Svar: SAKNAR DIG!!! Ska utomlands nu på torsdag, men efter det måste vi ses!!
Josefin

2013-07-01 @ 21:35:42
URL: http://enklarader.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0