FAVVOBLOGGAR

Tänkte rangordna mina favoritbloggar, men när jag skulle försöka sätta dom i ordning insåg jag att det blir rätt svårt. Vet inte riktigt vilken som är bättre än någon annan, men tänkte i alla fall visa vilka bloggar jag tycker mest om! Jag gillar nog mest att läsa små bloggar, typ som dom som bloggar i sin egen stad och så. Vissa läser jag för att jag bara måste, lite provocerande bloggar nästan, och vissa för att dom är bra helt enkelt. Men småbloggarna orkar jag inte räkna upp.
 
Annars då? En blogg jag verkligen gillar är Kenzas. Hon har allt jag tycker en blogg ska innehålla. Det är mode, men inte för mycket mode. Jag kan tycka det blir för tråkigt om man bara håller sig till ett ämne som många modebloggare gör. Kenza får liksom in allting. Sen är hon ju galet snygg, vilket jag måste erkänna, gör att bloggen blir ännu bättre.
 
Kissies kikar jag in på ibland när jag har läst alla andra bloggar och inte har något att göra. Två andra bloggar jag gillar att läsa är Hugo Rosas och Paulas bloggar. Det är nog mest för att dom precis har fått barn, tycker det är roligt att följa! Blondinbellas, Andreas Wijks och Angelica Blicks bloggar läser jag ibland också, men alla dom är just inriktade på speciella ämnen tycker jag, vilket jag kan tycka bli tråkigt ibland, även om alla tre är väldigt inspirerande. Sen läser jag även Egoinas och Isabelle Strömbergs! Isabelle Strömberg måste jag bara fortsätta följa, även fast jag börjat störa mig något grovt på henne nu. Hon har ju spårat.
 
Gud vilket dåligt inlägg det här blev, haha. Försöker bara komma på så många tidsinställda inlägg som möjligt nu när jag ska vara borta så länge... Jaja, det får duga som utfyllnad.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0