-

Hej bloggis! Förlåt för att jag svikit idag, haha. Har ändå varit rätt busy woman, så inte hunnit blogga.  Försökte mobilblogga i bilen på väg till Linnéa förut, men som vi alla vet så går ju inte det pga appen!! Bajs. Innan jag drog till Linnéa så kom Josefine över och lockade mitt hår! Kan verkligen inte sånt haha.. Tack sötan.
 
Kom hem för en liten stund sen i alla fall, blev inte så länge där eftersom Linnéa ska ut idag såklart, och då drog jag samtidigt. Längtar så tills jag också kan följa med ut! Känner mig så liten. Hon fick så mycket fina presenter också, bland annat en Londonresa av hennes syster! Majgad. Av mig fick hon ett superfint armband, vill ha det själv haha. Nej men bröder, nu ska jag kolla film med paps och mams. Puss
 
Lite dåliga mobilbilder och en från fejjan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0