SVIMMADE

Kom precis hem från stan, hittade mina älsklingar!!! Leopardharem, precis dom jag letat efter i två dagar nu men aldrig hittat, så gick jag in på H&M för att kolla en sista grej, och där ser jag dom... Hallelujah haha!
 
Handbollen kollade vi ingenting på, vi kom dit och gick igen liksom, haha. Det är lite segt när man inte har något speciellt lag att kolla på eller om man inte är med massa kompisar och hänger runt, så vi drog och kollade affärer istället. Men vet ni vad som händer när vi är inne på burger king för att äta? Jag svimmar!!Kände innan att jag verkligen behövde mat, så då gick vi in för att beställa, så tog det jätte lång tid att komma fram i kön, men när vi nästan är framme vid kassan började jag känna mig yr så jag var tvungen att gå ur kön och sätta mig ner, sedan blev det bara värre och värre. Gick och frågade en kvinna vid ett bord om jag kunde få av deras dricka och efter det minns jag inte så mycket. Hon hjälpte mig i alla fall,  Malena hjälpte mig och några andra också tror jag, så fick jag vatten och gratis chokladmuffins hehe. Man behöver ju något sött för att må bättre. Så himla äckligt för jag föll aldrig ihop och svimmade, utan långsamt blev jag bara mer och mer "borta" och allt bara snurrar och alla ljud surrar typ. Jag är verkligen hopplös, detta har hänt flera gånger innan. Antagligen var det för att det knappt fanns något syre där inne, det var varmt, jag hade för lite mat i magen, mycket folk på samma plats... Aa, you name it. Nu mår jag bra i alla fall! Ska snart åka till maxi och handla färdsgodis med mamma, puss.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0