PLUS/MINUS

+ One tree hill- Min älskade serie, vad jag älskar dig. Haha är typ allvarlig. Väldigt delade åsikter kring just den serien har jag hört. Vissa tycker den är asbra, vissa gillar den inte alls... Jag är en utav dom som är helt fast. Vill inte att den ska ta slut.
 
- Kroppshets- Har det inte blivit lite ute nu att fortfarande klanka ner på andras kroppar så fort någon tjej (i vanligaste fallet) lägger upp en bild i bikini? Om tjejen har en smal och hälsosam kropp ska man tydligen klaga på det, och många får ju även för sig att man skryter om man laddar upp en bild på sig i bikini. Eller om tjejen är mullig så är det tydligen också ett väääldigt stort problem. ALLTSÅ ORKA, det räcker nu.
 
+ Blå rayban aviator- I LOVE! Hade jag skitit pengar hade jag inte tvekat, så fräscht verkligen!
 
- Odd Molly koftorna- Ärligt talat kan jag inte förstå varför hetsen är så himla stor kring dessa koftor eller vad det nu är. Tycker det lutar lite för mycket åt tanthållet men just nu ska ju alla tjejer ha odd molly koftor. Tycker odd molly kan ha jätte söta kläder (dock dyra like hell) men dessa... Alltså dom är väl inte fula, men aldrig att jag hade lagt 2000 spänn på en sån. Så tycker jag.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0