JAG SUGER

Åh vad jag är dålig. Bestämde mig i Kroatien att jag inte skulle bry mig om bloggen, men sedan kom jag hem och det gick ju inte så bra då heller. Dagen efter jag kom hem från Kroatien så drog jag till Stockholm med Linnéa, och då kände jag inte att jag hade tiden heller. Vill verkligen satsa på bloggen men jag glömmer verkligen bort den, det är väl för att jag inte kommit in i något flow än. Ska försöka nu på riktigt. Har ju faktiskt en del att berätta, mycket bilder och så. Tappat många readers också, svårt att få tillbaka, hur vet dom att jag börjat blogga igen liksom?
 
Nä, nu börjar jag om på riktigt. Jag ska åtminstone försöka. Så sugen på en ny och riktig design också men känner ju ingen som gör. Någon? Det blir ju så mycket roligare när man har en fräsch blogg.
 
 


Kommentarer
emelie

men julia ivarsson? :)

2013-07-28 @ 12:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0