---

Har inte tidsinställt ett enda inlägg till er och på torsdag åker jag iväg för att vara i utlandet i 2,5 vecka. Hoppas att jag kommer kunna blogga på vägen och där nere också, men det är väl inte något jag kommer lägga någon jätte tid på. Ska försöka hinna med att tidsinställa några imorgon i alla fall, kan vara bra.
 
Imorgon ska jag in till stan för att kolla Partille cup och även lite affärer vill jag hinna med, färga mina ögonfransar hos grannen, säga hejdå till min älsklingsvovve som ska bo hos en tjej när vi är borta, packa, förhoppningsvis tidsinställa lite inlägg, hinna träffa Emelie, handla färdsgodis och tidningar till på torsdag... Mycket att hinna med!! Hörs imorgon. ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0